Thursday, June 02, 2005

ntAhhaPe2ntaH....

arini ari yg agak menggembirakan aku....walaupun kene bangun awal lak pg tadi....dah la malam tadi tido lambat...leh chat ngan atuk ngan foe dulu lak baru aku tido....pg tadi pas abes isap rokok sebatang...trus mandi...kul 9 dah siap2 nak kuar umah...heheh...nak gi mane lagi....gi pejabat mara la....malas dah nak tepon dulu...kul 9suku sampai jer...alamak...pegawai tu lak takde....bengang tul aku...nasib baik la awek cun tu cakap die gi minum jap...takpe la....aku trus stat moto gi busten sarapan kat saner...kul 10 dtg...takde lagi ...lepak la jap borak2 ngan awek tuh...dalam kul 10stgh pegawai tu dtg...aku pun cter la masalah aku...heheh...cam gi tempat kaunseling la plak....kul 11 ble dah setel aku blah la....

aku call boyak..ajak die minum...sial tak bangun lagik mamat tuh...sampai2 bawah umah die...die takde lg...lepak jap...die turun terus gi minum...best gler borak ngan mamat nie...sebab die klaka...gelak jer manjang...dah lame tak jumpe...last jumpe 5 tahun dulu la kot..abes skool..pas spm....tu yg macam2 topik kuar...boyak nih stadi lg kat kuim...amek ekonomi...tp praktikal kat kfc....bangang ker aper...praktikal la kat syarikat donald trumph ker...bill gates ker...heheheh...die ade lg stahun nak abes...biase la org wat degree...mane nak same ngan aku yg ade diploma jer....nak smbg blajar cam dah malas jer...

petang call bibik jap...ade hal skit nak bincxang..pas2 gi pasar malam ngan mama....cakap ngan mama tak yah masak la..melantak makanan kat pasar malam tu jer dah la...heheh...smpi umah kul 6...skali kat tv2 ade zoom in bersama spider....layan la jap smpi kul 7....pas2 tgk naruto lak....erkk...nape aku layan katun ekk..??tu la korg tak tau...best aper cter katun..heheh.....erkk..nak kuar jap....ade hal...chow...

No comments: