Tuesday, March 17, 2009

Demam Ini Membunuhku...huahhaha

ari ni cmne nak cter...warghh...ari ni aku demam dan...demam dan..demam...smlm lg rase xsedap badan...pas2 pg2 bgun da cm biol2 pening pale...seb bek dok keje standby klcc jer...dok saje la...tp yg xbez tekak sakit...hingus meleleh...dok ngulang g toilet jer...wpun xde keje sgt...tp badan da seram sejuk dok dalam server room...huhu...aku turun bawah smoking pon da xlarat...arghh...tekak rase perit sgt....g cold storage ngan guardian...beli ubat sedut2 tuk selsema ngan minyak rambut kat guardian..beli sandwich kat cold storage....pas2 dok melepak lagi dalam server roomm...

tgh aku menaip...mouse lak bikin hal...ni apehal lak nih...yg scroll tgh tu tbe2 tenggelam patah...da xbleh scroll kebawah...mouse tu bleh gne lagi tp sebab da xde scroll trus aku campak dalam beg...geram btol aku nih...pakai touchpad kat laptop jer....wpun aku xske...lg senang gne mouse....ehehheh...pening btol pale...da la xsehat...mouse lak wat hal....xlame pas2 wifi lak out...tensen aku...

dalam kol 4 da bosan sgt...aku turun bawah...walaupun xlarat tapi aku gagahkan jugak jalan2...dr duk saje xde bende nak wat....aku g kinokuniya...bace buku lagi bagus...nak beli certain2 buku tp mahal nak mampos..contoh2 buku cam hacking voip..iptv...satellite transmission...warghh...harga 2 3 ratus...aku beli blum tentu bace...buku voip kat umah ni pun bace 2 3 mukasurat aku da ngantuk...hahahha..pas2 jmpe la adobe photoshop for photographers...mane la tau ed ngan bob nak beli ker nnt...ehehe

balik keje 6stgh tu aku trus padam...sedar2 dalam kol 9...lepak2 pas2 kuar makan sorg2 lepak2 da bosan baru balik...ni apehal aku xbleh tido ni....arghhh..

No comments: