Wednesday, June 29, 2011

Aktiviti selepas kahwin

Alhamdulillah ade kesempatan lagi nak duduk depan blog . Ini semua perlu berterima kasih kepada orang rumah aku . Hari ini dia kerja shift petang baling lewat, so sebagai suami mithali , aku setia menunggu di office sambil membuang waktu duduk online dan menggunakan harta-harta office.

Minggu lepas jadual agak padat. Rabu aku menghadiri Broadcast Asia di Singapore seorang diri. Pagi dah terbang ke sana. Lebih kurang cincai jalan sampai petang jumpa vendor dekat booth2 yang berkenaan sambil kutip dan campak business card. Tak terlepas adalah acara mengutip goodies dari booth-booth yang ada seperti pen, beg kain dan lain-lain.

Malam tu tidur sorang. Wife tak dapat nak ikut. Cuti dah habis katanya. Esoknya pergi shopping sikit-sikit. Beli tshirt, keychain dan magnet2 yang lekat dekat peti ais. hehe. dan seterusnya sambung aktiviti semalam . kutip goodies jer banyak plus segala macam pamplet. Malam tu jugak balik Malaysia naik bus aeroline. Speselnya bas ni setiap 1 seat ade TV, makanan (nasi ayam), minuman panas, selimut dan bantal di sediakan. Padan la dengan harga RM 177. Siap ade pramugari.

Sabtu lepas ke Fraser Hill pula bersama isteri, rakan dan family nya. Terima Kasih kepada rakan Puan Nurul dan Encik Amir kerana menginvite kami join ke Fraser Hill seterusnya membelanja dan support semuanya. Aku nak upload gambar tapi tak lepas. Nanti la free aku upload. Ok nak blah dulu. Isteri dah nak balik ni, kesian pulak nanti dia menunggu. huhu

note : aisehh. banyak picture yang tak di edit lagi termasuk gambar kahwin. isk isk ..

3 comments:

Sofea said...

wah g freaser tak hajak

Fikri Rais said...

aktiviti lepas kawin ko padat betull huhu...

Mama AG said...

hihihi..sama2 en gbum..harap2 berpuas hati dgn layanan yg kami berikan yer.. thn depan kite g lg okey!