Thursday, November 03, 2011

120 wishes on Facebook

120 ucapan selamat di facebook. Pertama sekali ucapan terima kasih yang tak terhingga di ucapkan kepada semua yang wish tak kira secara live,blog,twitter,facebook,SMS atau wish dalam hati jer. Tahu ramai yang nak wish tapi segan. Takpe jangan segan-segan. (paling banyak wish dekat facebook)

Tak lupa juga ucapan terima kasih kepada Encik Facebook sebab kalo takde facebook, takde la dapat ucapan melimpah ruah macam ni. Jasa facebook sangat besar sebab tolong remind other people. Tak semua orang akan ingat birthday orang lain. Kadang-kadang birthday sendiri pun lupa jugak kan. Isk..Isk..

Yang paling penting ucapan dari isteri tersayang dengan kek sekali + hadiah. Walaupun celebrate dua orang jer tapi ok la kan. Ada kek dah kira Ok. Hari ini dapat kek lagi Cik Aten bagi. Thanks Aten. Cik Aten ni adik kepada seorang rakan dan dia kerja part time secret recipe kat kedai abang yang sulong. Makan la kek secret Recipe pulak.

Ok bawah ni kita tengok 120 wish birthday dar facebook. Thanks Everyone. (Ini yang start wish dari jam 0000 - 2359 02112011.
)



note : Macam tak percaya meningkat 1 tahun lagi. rasa makin tua pulak..adeh..

6 comments:

DzuLagiL said...

salam 'alaik...
sanah helwah...
gambar kek mana?

Unknown said...

picture last sekali ada yang tgh bergambar dgn kek..haha

Eyda Dania said...

wt ucapan cm menang awards je kn..hahha

Unknown said...

ala...sekali sekala jer..hehe

NIJ said...

epy belated besdayyy :D

maxwerl said...

WA ... hebat la ...