Sunday, April 24, 2005

keje..keje...keje...

wahahah...setelah hampir 5 bulan lebih menganggur...akhirnya aku dah dapat tugas....ataupun dengan kata lain keje...tapi tuk part-time jer...aku wat keje networking tuk makmal komputer skolah negri johor...hari esok la aku start keje...aku keje ngan x-company tempat aku praktical dulu tuh...company tu main opis die kat alor star kedah...tak la besar sgt tapi boleh kate hebat jugak la sebab company tu dapat tender dr goverment tuk wat networking...bukan senang beb nak dapat tender goverment...company tu kongker blah2 utara dr perak sampai la perlis termasuk langkawi...

time praktikal dulu syok dapat jalan jauh...duit pun masuk gak tiap2 hari....tp keje teruk maaa...aku abes praktikal tahun lepas..balik johor pun tak keje...tetiba jer last week company tu tepon mintak aku tolong...aku pun slamber jer la...hehehe..dieorg anto 3 org technician dr sane...pak wan,abang ngan iwan...dak2 technician tu dah sampai muar dah kot....sok aku kene p muar la...dieorg tunggu kat saner...arghhh...kene tinggal la computer kesayangan aku nih....k la...nak tidor...nitez

No comments: