Monday, June 06, 2005

cErmiN kEta Lak pECaH...

aku baru balik town nie...pg tadi ingat lepas subuh leh nak tido...skali abah tak sehat lak...pas antar mama gi keje antar abah gi spital...jumpe doktor...abah amek mc...die tak larat la nak balik kajang...kesian...demam...

pas gi spital...gi la minum ngan abah dekat ngan restoran sebelah bank rakyat...aku parking keta...dekat2 area situ la...aku jalan ngan abah...tiba2 aku nampak org majlis daerah tgh potong rumput..aku bgtau abah...takut2 kene keta ker...abah kate takpe sebab die gune tali...elok jer abes minum dalam 10stgh...tgk cermin keta depan belah kiri dah pecah...celaka nyer org yg mesin rumput tu...diorg lari jerk...kalo aku dapat...mampos la dieorg...sial...abah diam jer...nak marah pun takleh...abah gi bank amek duit..aku lak bersihkan kaca...tgh bersihkan cermin pecah tu...tgn aku lak luka...bengang tul la...

pas abes jer bersihkan....aku ngan abah terus antar keta kat eon....abah pun nak wat timing bell...sebab dah jalan lebih 71ribu kilometer...takut lambat siap...aku ngan abah balik arr umah dulu...tinggal keta kat situ..dah la...nnt smbg malam lak kalo sempat...aku nak main game nih...heh

No comments: