Sunday, October 09, 2005

BasUh - MemBAsUh SeSAmA pAKaiaN....

aku baru jerk selesai menyidai bebaju yg telah ku basuh dengan tulang 4 kerat ku ini di bulan puase yang panas terik......tak gune mesin basuh beb....hmm...cam biase la...ari cuti kan...bangun td kol 12....bgn2 jer on pc....opss...silap lak...lupe...bukan on pc...pc memang dah sentaiase ter ON...aku tak ingat bape lame tah pc aku tak shutdown....maybe dah3 hari ataupun 5 hari...seminggu kot...ntah...lantak la...

smbg balik cter....bgn jer...cek frenster...ade msg yg ku tunggu2....sebenarnyer 2-3 ari lepas baru kenal seseorg dlm frenster...tapi dah gadoh...ntah la...same2 ego kot...tapi aku ni jenis tak suke nak carik gado...cepat2 mintak maap...lgpun bulan pose...tak baik gadoh2....tu la tadi dapat msg die...die kate.... PEACE...hehehe...alhamdulillah...kurang dosa aku....

pastu chat ngan dak2 x-kptm....chat jap jer coz pastu aku g mandi dan membasuh baju....hehehehe...ni nak rest jap......sementara nak tunggu waktu berbuka.....lagi satu...arini bezday member aku isma mubarak aka barak...eppy bezday barak...semoga panjang umor dan murah rezki...aminnnn......

No comments: