Saturday, September 27, 2008

Sape Kate Malang x Berbau...Ade Gak Yang Berbau...

malang betul ari nih aku..haha...tp xde la cm lebai malang...aku ok jer..malam td da la tdo awal...dalam kol bape tah aku xsedar...tgh jalankan "secret mission ngan ed...aku leh tertido...ed cter die pun same..mayb letih n ngantuk yg malam sebelomnyer xabes lg...haha...tu malang yg pertama...misson xcompleted lg...ari ni atau sok aku leh setelkan kot...

malang yang kedua....aku tersedar pagi tp xtgk jam...ngat awal lg la..duk baring2 terkebil2...pas2 elok jer aku bangun nak duduk...da azan subuh rupe nyer...xsempat nak sahur...tgh haus lak tuh....malang2...ape la naseb.....hehe

malang yang ke-3...jeng (3x)....ceh...macam cter seram daa....ari nih kan aku keje...pas subuh pg td...aku layan smbg tdo....selepas kecewa xsempat bersahur....aku bgn2 tersedar...ehehe...da kol 9.05am...gler la...mati aku...trus g mandi...tp pas amndi leh lepak2 borak ngan ed lg...yer la...die da nak blah balik kmpg...pas raye baru jumpe kengkawan...

malang yg ke-4...bape bnyk malang da...ni yang akan berlaku kot...yg ni aku da lame agak...aku akan berbuka puase seorg diri...waaaa....sume da balik...bob lak keje shift....huhu...hehe...lg plak malam nih layan bola sorg diri...haha...sape nak teman aku nih...tlg2....nih kene ade backup plan nih...ehehe...

No comments: