Wednesday, October 08, 2008

Serabut

Morning...ehehe...isk2....nak tuleh per...serabut nih pale otak...cm2 pkir...dr smlm lagi...ni sume angkara esok hari...uhuhu....tu yg smpi xde pape coretan pon smlm kat blog nih...waaa....sok nak iv....nak cakap aper...even bukan 1st time iv pun...tp aku paling malas tol la...kalo dieorg tanyer2 bnyk2 soklan....lg 1...nak cuci gambar paspot la...potostat sijil la...print resume la...sume2 la...bukan ke sume tu leceh...heheh....

smlm lg dok pkir...risau pon ade gak....tertekan nye rase....arghh...smlm pg aku siap stadi lg pasal routing....bukak buku...bukak slide...install packet tracer...hahaha...mcm klaka...pas2 ade org kal bgtau...soklan bnyk pasal personaliti....adus....fail la cmnih...konpem die tanye strength & weeknesses aku...weeknesses tu mg bnyk...tp xkan nk ckp...strengths mcm xde tapi bleh ditambah2...hahaha...seb bek bkan blan pose...bley tipu....hahah...aku dgr jer dieorg tanyer cm2...ptg smlm aku trus tdo pas nek lunch dr kol 2 smpi dkat kol 5....huahahha..

balik umah ptg smlm...ed lak kate si Azman yg tukang iv kat IBIL dulu tanyer sape lg yg die iv dak2 UniKL dulu tp xdapat...yg aku tau..aku,syiman ngan bal...dgr nyer nak amek keje kat bahagian operation...isk2...mmg la agak bagus tp kn tgk offer...dulu da la reject aku....hampeh...ntah la...ari ni serabut datang kembali menyerang kepala otak aku....aku nak wat per nih....mcm2 pkir...mcm2 ada(iklan astro)....kalo korg tgk sabut kelapa tu....lg serabut pale otak aku nih....waaaa...tolong...!!!!

No comments: