Friday, November 28, 2008

Hujan dan Banjir

ari ni ari jumaat...eheh...mmg la...hehe...arini aku masih standby kat klcc...last day keje dalam minggu nih...bez nyer...sok leh rehat2...tido2...haha...smlm xsempat updated blog...smpi2 umah da dekat kol 7 lebih...bkan sengaja nak balik lambat tp cuaca yang x mengizinkan...ujan selebat2 nyer..aku abes keje kol 6 smlm...jalan2 dulu g kfc bawah...makan2...lepak2 sensorg...tgk manusia lalu lalang....heheh....cuci2 mate skit...hehe...tgk2 jam da kol 7...aku pun dengan slambe je redah ujan....nak balik umah...kalo nak tgg ujan brenti...klcc tutup pun ujan x brenti2 lg...eheheh

aku xkesah sgt kalo ujan...yg aku x bleh blah...jalan jem...mmg tiap2 ari pun jem kalo balik keje tp kalo ujan...jem tu jd 2 kali ganda teruk...macam2 ragam & perangai org...sume nak cepat...korg yg nek kete tu saba2 la...korg x basah...aku nek moto ni basah...bleh rilek jer...patutnyer...bg la aku jalan dulu...hahaha....kalo nak balik umah jalan xjem...5 min da smpi...kalo jem...dekat suku jam@15min...hmmm...tu pun amek shotcut...lalu atas tempat pejalan kaki...haha...lantak la...da kete block sane block sini....caner nak jalan...

smpi2 umah....rizal cter depan umah nek air....banjir...haha...seb bek umah ktorg tinggi...air xmasuk smpi dalam umah...tp umah jiran yg kat depan tu masuk air...lantai die same paras ngan jalan depan umah...kesian gak....tp air naik jap jer...aku smpi umah...air da surut....smpi2 umah...duk baring2...pas2 tertido...dalam kol tersedar bunyi mesej...g basuh muke jap...pas2 kuar g beli tket...ehehhe...tket balik kampung...

malam td ade futsal...balik dr beli tket...aku siap2 nak g...apek kate die xjd g...xpe la...aku ngan bob jer la....aku tgg bob abes keje baru grak sklai tu pun da lambat...xramai pun datang....maybe sebab ujan kot...xpe la...men bodo2 jer....malas nak penat2 kan badan sngt coz ari ni keje....heheh...balik umah dalam kol 2 tido...ngat nak bgn awal....skali pg td bgn da 9stgh...masuk opis kol 10stgh....itulah hasilnya...hampeh.....intenet kat umah lak down....warghh...mesti bosan gler nnt.....ehehhe

No comments: