Saturday, January 31, 2009

Perjalanan Ke Pantai Timur

erkk...petang ni da nak gerak ikut naqiah balik umah die kat tumpat...seb bek la charm nak ikut...xla aku segan sgt2..smlm pun aku da apply AL tuk 2 ari...ari slase n rabu...aku juz isi Leave Form pas2 letak kat meja aku nyer manager pas2 email kat die...die xde blom balik dr australia lg...hmm...aku ngantuk lg nih...smlm xdapat tido dok pkir...iskk2...btul ker x aku nih...haha...pas2 pagi aku bgn awal...g kedai aksesori kete...ganti lampu brek ngan spotlight depan...pa2 ganti wiper depan...takut on da way ujan...wiper lame getah da truk sgt2...balik jer trus g basuh keta n siap2...naqiah keje ari ni...die kate dapat balik awal dalam kol 3...pas die abes keje jap g...aku kene g amek die n amek charm kat umah...dan bermula la ekspedisi ke klantan...huahahaha...da xlame da ni nak kol 3....wawawawawa...ya ALLAH...slamatkan perjalanan kami pergi dan balik...amin...

No comments: