Saturday, March 21, 2009

Seremban 2

aku baru balik dari seremban nih...xbleh tido...siang da tido coz pil khayal tu..eheh..malam nih cm takut nak makan sebab pil tu wat perut aku rase xsedap...cm berangin wpun da makan...so lepak2 jer la sambil menahan kesakitan...lgpun xyah makan ubat pun xpe coz selsema da kering...ehehe...

dalam kol 9pm td rizal baru balik keje pas2 kuar g makan ngan rizal,bob n apek...tgk rizal len macam jer..aku tanyer nape...die kate tunang die eksiden kete...dekat bukit putus..aku cm terperanjat gak la coz kat ctu jarang eksiden...ye la..jalan cm ular kene palu...sape nak drive laju2 nak wat drift...kalo eksiden mesti teruk..sebelah bukit sebelah lg gaung...tunang rizal si fadh ni follow member nak g bangi petang td...jalan licin...bawak laju kot...mayb lost control...seb bek ade waja kat depan...langgar waja...kalo x konpem masuk gaung...isk2...nauzubillah...

lepas makan aku ajak la rizal g seremban tgk die nyer tunang...bukan ape..tgk mamat nih cm xsenang duduk jer...ktorg jumpe kat kedai makan seremban 2 dekat ngan jusco...seb bek xde ape2 tp g hospital gak la...cek n xray...kene injection coz terperanjat...aku tgk gambar kete pun ngeri gak...hancur depan...mmg xleh gerak barai trus...gen2 n waja...dua2 kete mesia...paham2 sndiri la...pas2 dalam 12stgh ktorg nak gerak balik kL...uajn lebat nih...aku yg drive...klaka btol...aku salah masuk tol...masuk menghala ke selatan...bleh lak xprasan...sedar2 pun kat senawang...cepat2 kuar senawang n u turn balik g kl..haha...sengal2...kalo wat xtau leh sampai JB...hahah

No comments: