Thursday, June 11, 2009

Aku, Opis & Studio...

arini keje xde la bnyk mane..cume keje2 cm sapu sampah..dan kerje pembersihan ala2 tukang cleaner jer...paling hebat skit pun ari nih..install windows tuk server...bg dak tadika pon bleh wat..masuk cd pas2 biar jer running cm bese...tp aku x la memilih sgt keje nih..org suh aku buat jer..xde hal...jgn suruh aku wat bende yg aku x brape suke nak wat da la...arini ade shooting lagi kat studio...orang dr metro tv indonesia...start dr smlm lg...ptg smlm dalam kol 7 pasal kes ct hajar (pembantu rumah indonesia)...kesian gler tgk kene dera...kalo aku jadi hakim...aku suh jer ct hajar tu dera balik tuan die...

arini pun ade lg news tp cter pasal manohara yg kawin dgn putera kelantan...xpaham aku kes ni...malas nak campur coz x tau sape yang betul..sape yang salah...sepatut nyer arini live...time die same cm smlm..tapi postpone kol 10malam...so dalam kol 8lebih aku balik umah n mandi2...tapau makan tuk dak2 opis...sape jer yg ade...helmi, nabal ngan najib jer...pas2 lepak2 opis sampai la skrg ni coz mmg malas nak balik umah awal2...boring2...kat opis ade ekon...sejuk2...bez2...haha

gambar aku sedang melepak di MCR..ditangkap curik oleh en nabal..

studio 2..kecik jer dr studio 1 yg da jd opis..xde besar mane..tp still ok..

view klcc yang tipu n ade 2 verse..malam dan siang..hehe..

kamera da standby tunggu client dtg jerk...

No comments: