Friday, June 19, 2009

Jumpe Pakcik Hussin di Surau KLCC

sedang aku bersembahyang asar di surau klcc pada rakaat ke-3..aku terdengar sayup2 suara seseorg...da tentu la bukan suara imam sbb smyg asar....mn bace kuat2...bg jemaah ari ni yg smyg xbrape nak khusyuk dan x khusyuk lgsg mcm aku mesti terdengar jugak...begitu jelas suara Lan...bukan Lan Pet2 tapi Lan Meet Uncle Hussin...isk...biar btol nih...aku tgh smyg nih....da la aku minat gler Meet Uncle Hussin (MUH) nih...Lan dgn slamber jer tarik...

"Tiada Bintang...Dapat Menerangkan...Hati..Yang Telah Di Cela..BagaiKu Lumpuh......."

ble time ruku' jer aku da xdapat dgr suare Lan melalak lagi..

Semoga Allah SWT mengampunkan dosa2 jemaah solat asar di surau KLCC petang ni...termasuk tuan punyer handset ber'ringtone' Lagu Untukmu dr MUH...x lupe juge kepada Lan yg menjadi mangsa tuan punye handset...

Sila Matikan Telefon Bimbit Anda Ketika didalam Masjid/Surau...


No comments: