Sunday, August 09, 2009

MORALE DOWN

|| MORALE DOWN ||

moral down..mental down..sume down..xtau brape lame leh recover balik untuk jadi ceria seperti biase....dr luar maybe nampak tenang....nampak ok..tapi dalam hati..tuhan jer yg tau mcm mane rasenyer...

from the end of last week..kamis baru2 nih..lepas satu2 bad news yang sampai kat aku...sampai la ke hari ni...ape yg boleh aku buat...sume da ditakdirkan...bnyk benda berlaku diluar dugaan...cume boleh berdoa...harap dikurangkan dugaan yang datang berterusan..takut tidak dapat bertahan...

abah dan mama beberapa kali telefon..sabarkan aku..tenangkan aku...aku juz cakap yer..da ok...rilek...cool...takut mereka risau plak...tapi mmg sedikit perasaan sedih...kecewa...mmg ade...xpe la..setiap yang berlaku ade hikmah disebalik nya...'dia' bukan yang terbaik untukku...

sume org pernah alami sifat kemurungan..harap x terjadi pade aku...cepat lah sembuh wahai HATI...lupekan semua perkara yang x menggembirakan...tiada lagi tempat untuk aku meluahkan perasaan...

mama & abah tinggal jauh di kampung...adik bradik...xade....aku anak tunggul....sdare mare lak...xmungkin la...xde yg rapat sgt...kekasih...siape???mane ade...kawan2...masing2 pun ade masalah sndiri...cume blog jadi lepas perasaan...dan juga tuhan lebih mengetahui segala2 nya...maybe take time untuk okay...


note : get well soon

4 comments:

TashadeNatasha said...

sabar ya bang...
hidup ni mmg penuh dugaan.
terpulang pada kita utk berdepan macam mana.

esok2 okaylah tu.

Muhammad Fadhli said...

tq sis...

Wan Faizal Shafi said...

cool bro...hanya dgn mengingati Allah hati kita akan tenang...

Muhammad Fadhli said...

yup..btol tuh..tq bro...