Wednesday, December 02, 2009

Mengantuk

gua skrg ade satu penyakit..gua tak tau nak ubat camne..gua mengantuk...bukan mengantuk yang biase tapi mengantuk gle2...kalo gua tahan dari tido...sakit pale yang teramat sangat datang melanda...sume yang gua nampak jadik double...kadang2 triple....smalam la start...adeh

sume memang silap gua...malam isnin ari2...baru smpi dari johor..layan chelsea blasah arsenal sampai kol 2pagi baru masuk tido...malam smalam..bleh plak gua tak ngantuk2..pejam mate tak mau tido...dok lepak depan tv..pas2 pakse gak lelap...gua ngat ade gua tido dalam sejam je..tu yang smlm pale ting tong jerk rase..dok kat opis pon da tersengguk2 cam ayam patuk2 tanah nak cari cacing...

rase nak demam pon ade...balik keje smlm trus bantai tido..bgn jap dalam 11 stgh..makan ubat demam....then kol1 gua continue...bgn pagi tadi da ok..segar rase..x sakit pale...ni datang balik mengantuk..adeh...nak buek camno pon... eden tak tau laie...payah bebona..baik den tido yo kek umah..sonang cito.....


pergh..tido time bersanding memang stylo...

note : maybe cuace mempengaruhi rase ingin tidor aku..dilaporkan skrg..langit gelap dibeberapa kawasan KLCC dan kawasan yg same waktu dengan nya...

No comments: