Wednesday, April 14, 2010

Kan dah kate

kan dah kate semalam, gua akan updated blog...hari nie cter pasal.

gua kene sound tepek
:

semalam gua kene sound dengan seorang manager..bukan manager gua pon..manager operation..alasan tak bagi complete and detail report time hantar email...kepala hotak die berjambul..dari minggu lepas gua bagi details email direct kat die..siap cc kat senior lagi...saje carik pasal la tuh...maybe gua perli die tak boleh/tak reti bukak file XPS dalam repot..haha

hari ni pulak..2 kali gua kene sound dengan customer pasal phone problem..gua nak jawab macam mane pon tak tau..........................................

bukan 2 kali..da 3 kali...ni baru lepas kene basuh..naseb baik gua kat tempat client..kalo client kat tempat gua..baru dieorang tau...same jer...bile dah kita provides something kene la bagi yang bagus tapi kalo tak bagus..memang la client mengamuk...dalam kes ni bukan salah gua...mana gua tau..gua tolong jaga phone...da network dieorg congest cam jahanam..gua nak buat macam mane....terpakse la gua jadi ayam yang mematuk tanah mencari cacing...angguk2 jer....

note : balik ni gua nak call customer support streamyx...maki ape yang patut...apsal internet rumah gua slow gile babi smalam nak load..camne gua nak layan cter halimah jongang kat youtube....

2 comments:

Saed Ramadhan said...

pakai wimax sudah... eheh potong jangan tak potong

Muhammad Fadhli said...

huh..wimax kan..bez jugak..xpe2..tgg stremyx bankrap...