Saturday, January 01, 2011

Gudbye 2010. Welkem 2011

Mintak maaf Encik Blogspot sebab jarang menjenguk anda sepanjang tahun 2010. Bukan tak nak tapi masa itu emas. Emas pulak mahal. Adeh. Anyway, Happy New Year 2011 @ Selamat Tahun Baru 2011.

2010 - Tahun yang kurang sempurna dalam hidup aku. Bermacam-macam perkara berlaku. Ada yang baik, ada yang kurang dan ada langsung yang tak. Walaubagaimanapun kene la jugak mengharungi dengan tabah. Alhamdulillah TAMAT 2010.

2011 - Tak ada apa yang berubah. Masih bekerja di tempat yang sama. Dengan gaji yang sama (dgn penuh harapan ada kenaikan). Kehidupan masih sama. Pergi kerja balik kerja. Cuti duduk rumah. Cuma sibuk dengan sedikit persedian yang akan menjelang tiba. Hehe. Harap-harap bertambah sempurna. Amin...

Celebrate New Year ? ? ? Hari ni aku kerja tapi malam tadi/tahun lepas lepak area Sungai Wang dengan Encik Barak tengok amoi manyak woo. Sangat silonok nengok amoi main buih. Ini bukan pesta buih..ini selebret new year lor...aiyaa..wa malas mau celita. Lu layan gambar maa...!!

Beberapa minit sebelum kejadian ( 2010 nak ke 2011 )


Sedang Kejadian ( Mencecah 2011 )


note : seronok kerja weeekend+public holiday. No traffic jam, parking senang.

3 comments:

fika79 said...

gud luck buat persiapan..heheh..tarikh pm akak yer!!:P

Muhammad Fadhli said...

ok beres kak..tarikh nnt bgtau..

L.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

selamat tahun baru 2011