Friday, June 03, 2005

aBaH bALik La pLak...bEst nYeR..

nothing important happen today...pagi bangun kul 11 lebih sebab bunyi tepon...abah call cakap ape tah...akupun tgh mamai mase tu...lepak2 jap...mandi pastu p masjid...smyg jumaat ler...dtg lambat...org dah nak smyg...balik smyg makan tghari...pas makan...main game...fifa 2005...dalam 3stgh abah sampai umah dr kajang...abah memang berulang dr kajang tiap2 minggu...borak2 ngan abah jap...pas abah tido...sambung main game...boring gler...asyik menang jerk...heheh...dalam kul 5 mama balik dari keje...aps2 aku kuar umah jap...amek angin...jalan2 cari awek...heheh...mane la tau ade yg sangkut...

dah nak maghrib baru balik umah...tgk tv jap...pas maghrib nq msg aku...erkk...kedit ade banyak lg tp dah tamat tempoh...camner nak balas msg die...kad topup beli smalam...malas la nak topup...tunggu betul2 urgent baru la aku topup...ehehe...aku call nq jap...sajer jer berbual...lame dah tak sembang ngan die...last jumpe pun mase aku dtg alor star 1 mei ari pekerja dulu..die nih member baik aku mase stadi dulu...lawa...cantik...bergaya...anggun...pandai...bijak...heheh...tp malangnyer...banyak sgt masalah...lg satu dulu die tak tahan presure(tekanan)...skrg dah ok skit kot...mintak2 ok jer ekk naqiah che hussien...korg nak tgk gambo die...leh la tgk kat fotopages aku...nak knal pun bleh...aku leh tolong adjustkan..heheh...dinner time...chow..

No comments: