Wednesday, June 08, 2005

SMKA skolah ku......

mmm...pagi tadi gi pejabat mara lagi....antar borang pinjaman pendahuluan mara....aku mane la ade duit sndiri...kene la pinjam...hehehe...pas2 gi bank masuk duit...gi pos opis...pos surat...penat nyer....petang aku gi skolah aku SMKA Segamat...dah lima tahun tak masuk skolah tu...last skali masuk mase amek result spm....padahal skolah aku belakang umah jer...malas jer...ade hal baru nak dtg...aku gi jumpe pengetua nak mintak sign ngan cop...pengetua baru...nasib baik la...kalo pengetua lame....mampos pun aku tak nak jumpe....bukan ape...malu la...antara pelajar nakal kat skolah tu aku la...hehehe....masuk jer skolah...aku terpegun jap...ishh...cam tak cayer jer....ini ker skolah aku...dah berubah ler...lawa la plak...rase cam nak skolah balik...time aku dulu...hampeh...sempat la aku smyg kat surau baru...nak round asrama malas la plak...terserempak ker ngan waden2 lame dulu...malas nak cakap banyak...

pas2 aku balik umah......balik jer umah aku baring sebab rase cam tak sedap badan jer...pinggang aku sakit dari pg lg....salah urat la kot...sampai skrg sakit lagi nih...cam nak gi spital jer...dulu penah kena skali...siap kene x-ray lagi....ape la...muda2 lagi...cam penyakit dah datang...lum tua lagi...aii.....malang nyer nasib aku....petang dalam kul 5 chat ngan cuna...die junior aku mase kat kolej...k la...nak gi tgk senario la...pas2 ade cter putri lak...layan gak la...tak penah miss lagi...sebab..nora danish tu cun gler lar...tp tak de la sampai aku gler kat die...muka die mengingatkan aku kat seseorg....dan aku harap org tu pun sentiasa ingat gak kat aku.....atau cuma tinggal harapan jer...adios....

No comments: