Thursday, September 01, 2005

dEMam + tAkDe ayAq....aiYarKkk.....

morning....arghh....tensennyer....aku tak bape sehat nih...demam panas tetiba lak...sakit tekak...selsema burung...aku rase nak demam dr mlm td lagi...aku tak leh tido...bdn panas gle...aku tak sedar aku tido kul bape...yg pasti kul 4 aku tak tido lg....aku t'jaga pg td kul 9lebih...naqiah msg aku...pale aku lak sakit.......setiap kali aku nak stop smoking...mesti jadi camni...demam la...aper la....dah dekat seminggu aku tak beli rokok....tp isap gak la sesikit...tp dah kurang dr dulu.....kalo dulu...bapak naga pun tak bley lawan...24hours and every minute when free....

bgn2.....air lak takde.....bangang gler la MICET nih...salalu jer takde air la....slalu blackout la...dah la kampus jauh dr town....menyusahkan student betul la....sblm ni ok lagi kalo takde air.....gune air pili bomba tu....tapi skrg air pili bomba pun dah abes....takkan nak mandi ngan gosok gigi pun kene guna debu (tayamum)....gle ker aper......basuh baju pun bukan leh gune debu.....arghh...aku malas nak pikir....ade baiknyer jadi camni...ade alasan kalo tak gi kelas....hehehe....dah la pg td kul 9 klas cik rozman aku dah burn....ni kali kedua aku tak dtg klas die....kul 11 jap lg ade klas ganti madam husna lak....ala....camner nih....air takde....aku demam...tolong......tolong aku...

No comments: