Tuesday, September 20, 2005

aku memformat pc.....naqiah present DC

hari ni cam biase....cuma pagi tadi ade klas english...ntah aper yg aku jawab pun aku tak tau...dr zaman skolah dulu tak tau la aku english nak stadi aper....kul 11 tadi takde klas....balik ostel...aku format pc aku...coz system die pun dah gle gak cam tuan die...nasib baik la tuan die ni tak leh diformat...kalo tak...mmg dah lame dah aku format diri aku nih....serabut sgt dah otak aku...format pc dah satu hal...pastu kene lak install bende2 alah yg aku dah format...nasib baik sempat siap sebelum kul 2...

kul 2 ade klas dc...cik naqiah and d gang present...kelam kabut cik naqiah kiter...balik klas tadi gi minum kat cafe...cam kebulor lak rase padahal dah makn tghari...ooo...lupe lak...aku lunch awal arini....patut la....malam ni tak de klass.....nasib baik...leh tido awal(heheh ayat jer tido awal)....aku nak prepare sok ade present english....k la...chow dulu...hehehehhe

No comments: