Monday, September 19, 2005

Berubah..??

Sume bende da berubah...betul ker...aku pun xtau...ade org kate kat aku...sume da berubah...tp bg aku x betul la...w'pun sume da berubah mengikut mase da keadaan...ade certain2 part yg xkan berubah...smpi ble2...ataupun mayb one day...baru akan berubah...haha...no komen la...bg aku...sume yg ade disekeliling aku da berubah...dalam beberape tahun kebelakangan ni...mcm2 yg berlaku...xkan xde pape kan...tp aku still yg dulu...hahaha...

aku nak enjoy...nak hepi slalu...w'pun dalam hati tuhan jer yg tahu...ceh...macam sajak lak....hampeh...eheh...aku nak abeskan sisa hidup ni...dalam keadaan tenang...aku tau aku pun bukan boleh hidup lame lg...sampai mase aku akan kembali ke pangkuan-Nya...so yg lepas...biar berlalu...kite mulekan dgn hidup baru...biarkan sume menjadi sejarah...macam lagu bro ramli ngan kak khaty nih...eheheh...baru aku layan mase lepak makan sorg2 td....

No comments: