Tuesday, September 27, 2005

nSet kU yANg gLeR....

heheh..aku baru pas makan nih...ngan amir pali n barak...makan nasi lemak jer kat cafe....arip ajak makan kat luar...tapi cam malas jer nak kuar....petang tadi abes klas kul 4 lebih....dekat kul nam ikut amar kuar....teman die g giant.....aku pun nak beli barang skit...aku gi ngan amar,elvis ngan iqbal....arini bezday amar....die nak open skit la kot...pas maghrib mama call tapi tak dapat...nset aku rosak....arghh....tensen nyer...biler org call aku jer....bukan setakat tak bunyi atau vibrate...tapi tak naik aper2 pun kat screen...

tapi bler org tu letak jer...trus naik one misscalled....bangang nak mampos...agaknyer....nak suruh tukaq nset baru la nih...tunggu kuar 4G la...3G tak beshh lagi...hehehh..jadi...pade sesape yg call aku tuh....tapi aku tak angkat...sori la bebanyak...bukan tak sudi nak berbual ngan korg...hehehe...nnt la aku angkat nset baru...tapi tak tau bler....duit takde...nak makan pun macam tak makan...biase la student life....mmg camni....k la..nak wat slide preentation dc nih...next week aku nak kene present...lgpun tak de idea nak coret aper lg nih...wassalam...heheheh

No comments: