Friday, October 07, 2005

pose oh pose......

dah lame tak update blog...seminggu la kot...ntah la...tak tau aku nak cakap camne...asyik server down jer unikl nih...aku bawak server sndiri karang...baru dieorg tau....sabar...tak elok marah2 bulan pose nih...aku baru je balik dari kelas...kelas ko-k...bosan...bosan....dah la bulan pose....ngantuk lak....hmmm...arini baru masuk ari ketiga pose....ok lagi...hehehhe....pagi tadi sahur awal gle coz ngantuk + penat nyer pasal...mlm tadi aku renovate bilik...tu yg letih....kul 3 sahur...pas2 tido.....bangun kul11tgh pg...subuh pun burn....astaga...ape nak jadi....huhuhuhu...bangun tu pun nasib baik nq call...kalu tak...dengan jumaat2 aku burn....huhuuhuhu lagi sekali.....balik smyg...ade klass ko-k lak...letih...letih....k la...nak g pasar ramadan ngan barak....sape nak ikut...angkat tangan...ehhh...tak bley la.....tak muat....

No comments: