Wednesday, October 12, 2005

nUruL keNe tAHaN poLis + bEzdAy aMir...

hm...ari nih kelas english jer pg.....lek la....kul11 balik aku smbg tido.....ptg naqiah msg...die nak kuar ngan nurul...g tampin katenyer...nak beli kek tuk abg amir....sok bezday abg amir....mmm....bagus...pergi la....leh aku kirim tolong kuarkan duit....duit aku dah kering gle...patutnyer aku nak kuar kul2ptg tu tapi dah dua2 tido mampos.....tak bgn2.....biase la...bulan pose....letih...

tau2....naqiah ajak kuar skali ngan die,amir ngan nurul....mmm...ok la...nurul bawak keta...naqiah duk dpn...aku ngan amir duk blkg jadi boss...hehehe....sejak kes nak eksiden tayar pecah kat highway tu...aku dah kurang bawak keta.....fobia ker...???tak la...risau....tanggungjawab jadi driver ni besar...sesetgh org tak paham....sesuke hati dieorg jer drive....tak pikir penumpang yg ade....ataupun pengguna jalanraya yang lain...cewahhh...ceramah keselamatan jalanraya lak aku nih....k...sambung cter semula....nurul drive..memule kuar g kuar duit...naqiah ngan nurul g beli kek...dieorg cover2 ngan amir....dah tau nak beli kek kat amir...yg g ajak amir saper suruh...???tak pe la.....tak kantoi pun...

nak dijadikan cter...mase nak g pasar ramadan....kat satu simpg 3 tu...ade polis 4 ekor....eh...silap lak....4 org...nurul ngan naqiah yg duk kat depan nih tak pakai seatbelt...hakhakhak...kene tahan la...ape lg...merah padam gak arr muka nurul...sian gak tgk die...nasib baik tak kene saman...g pasar ramadan pun aku tak beli aper....tak tau nak makan aper...lgpun aku mg takde slere....lantak la...pas buka tu pun rase cam...ntah...nak demam kot...

malam tadi ade derma darah kat cafe....ramai gle org....kul11 lbih ajak amir g bwh pondok...yg ade mase tu...barak,palie,iqbal,nurul,naqiah ngan aisyah...tak lupe gak....aku lar...saper lg...dak2 pompuan nih wat sandwich ngan air aper tah....minum jer...aku betul2 takde slere...makan skit la...jaga hati kawan2... :-) thanks kawan2 sume....

No comments: