Wednesday, October 26, 2005

nTah..aKu pUn taK taU naK LetaK titLe aPer...

hmm...sebenarnyer...semalam aku dah taip panjang berjela...crite2 dan perkara2 yg berlaku esepanjang aku tak updated blog nie.....sume punca aku tak updated blog....cam biase la....malas dah nak tulis.....korg teka la sendiri.....k...sambung balik...tu la...semalam tgh2 taip....tiba....arip dtg...suruh print report...aku pon ok jer...tapi yg bengang...pas abes print...sume yg aku taip sebelum tu ilang....ari ni sebab aku malas nak taip balik...aku senaraikan jer la ape yg berlaku...

pagi jumaat kol 10klas english...jumaat petang lepas smyg ade test ccna final ....lebih 85% fail....dah la fail...kene marah lak ngan husna...kene marah bukan sebab fail...sebab time husna wat test ade klas ko-k...kire time die wat test ngan klas ko-k clash la...bengang tol bile fail...pastu bengan sebab kene marah...sape la pandai2 wat cerite kate klas ko-k takde...x pe la...mayb bukan salah die atau salah sesape...sume pun salah gak....nasib baik leh wat kali kedua final...kalo kali kedua ni kantoi gak...habes la....

pagi sabtu tu aku wat ape ekk....ntah aku pun tak ingat...tido kot....tapi yg pasti....aku rase badan aku lain macam jer...nak demam....maybe sebab kene ujan time kuar ngan qiah,nurul,amir ngan arip ari2.....tak pun sebab semalam aku minum air tebu...hehe...biar la demam...nak wat camne....bukan leh tolak pon...malam tu tido pon tak bley...badan panas...dah makan panadol...lepas sahur sambung tido...

pagi ahad ade klas agama lak...jem....dah la tak sihat....tapi pegi gak...coz die amek 2 mase...dr kol 10 pagi sampai kol 4 ptg....dlm dk tu aku ngantok + bosan + demam + selesema + batuk........nak wat camne...nak tido pon tak bley...nasib baik ade presentation...tak la bosan sgt....leh soal2...naqiah present gak aritu...tau2 iqbal cakap grup kiteorg kene present gak mase petang...alamak....camne ni...aku sore dah la takde...tungu punya tunggu mase pon habis....selamat + kecewa skit coz dah standby lame dah nak present...hehehe

abes klas....nurul ajak buka umah die....mmg dah lame rancang...tapi time nak gi tu lak tak kene ngan tahap kesihatan aku...jadi...aku pun meng offerkan diri tak gi untuk tido dan berehat kat bilik jer...hehehe...sori nurul...lain kali yer sayanggggg....hehhe...yg g aritu naqiah,amir,palie,arip,iqbal,barak,bear,maro ngan amar...gi 2bijik keta.....aku buka ngan haswad kat bilik....malam tu g terawih..balik terawih tu la barua de internet...cek email...pastu tido...

pagi senin takde klas...nos dah abes blajo...heheh...tido la...ape lagi...tau2 naqiah msg dalam kol9suku.....ALLAH...jemmmm......die tgh wat test CCNA....kali yg kedua...ataupun dengan kate lain...kali terakhir...kalo lulus...lulus la...kalo gagal...gagal la...tak bley wat balik dah...camne nih...ptg ni kol2 mesti klas aku plak...dah la tak stadi aper....kesian kat grup 4...mesti terkejut gler coz kals dieorg start pg kol9......terus aku tak jadi smbg tido...tp tak tido pon bukan aku stadi...dok depan pc main game....kol 11 g klas dc....nadia ade collect 3 set soalan final...amek kat die pastu dok stadi dlm klas dc...kesian zaimah...cakap sorg2 kat depan...lantak la...ntah ape aku stadi pon aku tak tau...tak masok pon...naqiah call aku mase tu............................................pebualan dirahsiakan....petang pas klas dc....dalam keadaan terpakse...terpakse la amek gak test final tu...tawakkal jer....alhamdulillah aku lulus...tu pun cukup2 makan jer....aku tak gembira sgt...bukan sebab aku lulus cukup2 makan....tapi sebab ade kawan2 aku yg gagal......rase kesian..bersalah sgt sebab tak dapat atau tak sempat nak bantu/tolong dieorg....tp takpe.....jgn patah semangat...cube lg k...

selase pagi ataupun....pagi semalam laaaaaaa.......aku tak g klas english...lajak tido...pagi tu telan obat selesema....sedar2 kol11suku....ade org dtg bilik nak betulkan pintu...hehehe..ptg tu gla klas dc.....cam biase...tido kat dk....kol 6 arip ajak kuar g tampin nak potostat...tau2 ujan lebat gler...makan kat luar...best gle dah lame tak main ujan...harap2 tak demam...dah la dah nak raye nie...hehhehe..

pg tadi lak...dah la g kelas lambat...tau2 on d way nak g kelas...jumpe arip ngan bear...dieorg nak g tampin...hehehe..ape lg...follow la...tak masuk la kelas english...lg 20min nak abes klas baru masuk....

SEKIAN....heheh...penat nih nak menaip............

No comments: