Thursday, October 27, 2005

pResntatiOn aGamA + pErjaNjiaN MARA

hmm...pagi tadi tak sahur...dak2 nih dah kejut tapi tido mati....biase la....dah lame tak tido lena cam malam tadi....bangun jer...dak2 ni kate cafe bukak 1 jer...pastu dengar lauk dah abes...lagi la malas aku nak turun.....tak pe la...minum air...bakar rokok sebatang...duk depan pc...pastu rezeki tu dtg dengan sendiri la...alhamdulillah....haswad bg roti....sapu mentega...pastu amek jem lak kat bilik barak....hehehehe....ape lg...melantak la.....pastu dah kenyang....tido.....

kol 7lebih iqbal kejut...klas agama kol8...arghh..mals nak bgn...tido balik...pastu nq lak mc...mmm...pastu smbg tido...pastu die msg...cakap klas postpone 8.30pg lak....yon ym aku pon cakap klas 8stgh gak...mmmm...tarik selimut la...8stgh baru bgn mandi...heheheh...balik2 mandi...su msg...die dah ade dlm bas nak on d way nak g kl....tak pe la...

klas agama lak....ade presentation....grup aku present 1st...aku ngan iqbal je la...arip dah balik malam tadi...jd aku kene cover la die nyer part....kelam kabut gak...tp wat slamber jer....bace jer...malas nak xplain...nnt banyak lak tanyer dak2 nih...nasib baik tak tanyer aper pon....selamat aku...kals agama tadi tak la bosan sgt...biase jer....abes awal...

pastu ade pejumpaan ngan pegawai mara katenyer...pasal perjanjian pinjaman....skali cik mubarak alwi yg bg ceramah....aku pun tido la sepanjang dalam dewan tu...naper tah ngantuk lak....yg aku tau kene antar naik rayer nih....mintak2 sempat la wat....aku ngantuk la...nak tido...bye....

No comments: