Tuesday, November 15, 2005

sAkit...puAsa...sAKit...puAsa....

hmmm....ari nie puasa aku yg ke-4...dalam kol3 pg tadi sahur roti jer...cian kat aku....nasi lemak kat railway dah abes....tak pe la...pastu tgk palie wat assignment dc sampai pg...walaupun aku tak wat...aku temankan die...alasan jer nak teman...tapi....aku tgh sakit....sakit dada....sakit sgt...sakit kat ulu hati...dah lame tak kene...baru skrg kene balik....sebenarnyer dr cafe mase makan malam tu aku dah rase tak sedap badan....sakit sampai tak leh nak tido....pas smyg suboh...try gak tido jap...pakse...mane tau bgn2 dah elok...slalu kene jap jer...tp ble bgn pg tu sakit lg..tapi dah kurang skit...

aku bgn...palie pun bangun...die tido awal skit dr aku smlam...die kate assignment dc ade yg tak siap lagi...tak pe la....biar la die buat...cam yg aku cakap...aku memang takde mood nak wat...tapi cian gak die...tgh lepak2.....sakit balik dada aku....aku pun tido la sampai dekat kol 1 lebih...dah ok skit....tapi tak tau nape kali ni lambat lak nak baik....g spital...????tak nak la...nnt die saspek yg bukan2 lak...bukan teruk sgt pon...lupekan pasal sakit aku....

pasal assignment dc...dah siap pun palie wat...thanxs palie...mmg best la duk satu grup ngan ko...tapi ade yg tak lukis lagi.....tak pe...biar aku yg wat....biar aku yg antar...hahah...dlm kol 3lebih aku ngan iqbal g antar assignment....pastu balik bilik la...lepak2 duk layan internet...dah abes keje kan...alamak...lupe...report ko-k...bisnes plan...jumaat ni nak kene antar...tak pe...abg amir leh wat kot...hahaha...sume nak suruh org wat....

No comments: