Thursday, March 23, 2006

i'm bAcK

akhir nya...........hehehehhe........dah lebih 3 bulan......ataupun hampir 4 bulan aku tak mencoretkan aper2 kat blog ni.....last aku updated tahun lepas...bulan 12....nih menunjkkan yg aku betul2 sibuk......ahahhahaha....hampeh....sebenarnyer...tak la sibuk sgt....kadang2...masa jer yg tak mengizinkan.....bler aku nak updated.....ade jer halangan dan rintangan....padahal aku mengadap pc dan OL hampr setiap hari....

dah lebih 3 bulan tak updated ni...macam2 yg berlaku...aku dah naik semster 4....result sem lepas dah dapat..aku nyer pointer ok la....alhamdulillah syukur.....sem nih....ataupun tahun nih....tahun 2006.....mmg banyak perkara yg aku tak duga berlaku....tapi kene la hadapi dengan tenang...tabah dan yakin...hehehe...positif thinking....hahah...aku ni mmg hapening slalu....aku tak suke menyusahkan pale otak aku....tapi kadang2 susah gak....

semester ni ade 6subjek yg aku kene amik....kalo tak salah aku lar....heheh...aku tak ingat sgt....ataupun dgn kata lain...tak amek tau...sume subjek susah...sume aku tak suke...sume aku tak leh wat.....dan yg paling malang.....akhir2 ni aku dah mule boring....bosan nak blajar...CCNA clas dah 5 kali straight aku tak dtg...macam mana nak xm nnt nih....aku tak tau aper yg aku blajar.....lagi 2 bulan jer tak sampai nak final....tambah lagi skrg tgh minggu2 wat test...wat mid-term....wat projek....wat presentation...wat asignment...macam2 lagi la....ade hari sukan lar....hari sukaneka la....

malam tadi.....kire malam smalam lar....ni dah pagi kamis dah nih...hehehhe...malam smlm ade mid-term cyber law....toyol mmg dah standby...tapi peluang nak meniru tu mmg sgt tipis....aku dah la duk blakg.....lecturer leh lak lepak blkg....hampeh....salah amek port....kamikaze jer la....tiru....jumaat ni ade mid-term JAVA lak....nih lagi satu subjek yg bleh kate.....bler klas java jer....wat kat lab....bukan aku blajo.....bler dah duk depan pc tu...main tenet jer la....huhuhu....next week lak ade mid-term DBMS ngan Project Management...tambah lagi presentation Malaysian Studies...nasib baik ulasan artikel ngan report presentation antor lagi sebulan.....

lagi satu yg wat aku pening pale....nih apsal loan aku tak masuk2 lagi nih...aku tak dapat2 1st cheque aku lg.....ni yg nak marah sgt ngan MARA..aku dah la tgh sengkek...maner nak cekau duit....nak mintak ngan parent aku...dieorg pon ade hal masing2 nak gune...dah la abah berulang tiap2 minggu...tambah lagi ngan harga minyak naik skrg..cian kat abah...nasib baik aku ade simpan duit skit...kalo bley...aku tak nak susahkan parent aku....

k lar....dah kol 4 lebih nih...aku nak pergi beradu.....sok ade kals DBMS kol 2ptg...malam ade klas Project Management.....lepas abes 2 minggu yg memeritkan nih....aku nak cube cari feel....cari mood tuk stadi....sume kengkawan...tolong aku...tolong doakan aku...doakan aku berjaya....hehehhe...AMIN........!!!!!!

No comments: