Friday, March 24, 2006

java mid-term

hmm...aku baru balik dr cafe....lunch ngan dak2 nih....pg tadi ade mid-term java.........20 question objektif....yg lain programing question...macam hampeh...nasib baik duk sebelah pije ngan qari...dalam otak aku kosong...kalo duk sorg2...konpem anto kertas kosaong.....malam tadi pon aku tdo awal....ngantuk...malas nak stadi..aku tau....kalo aku stadi pon....tak masuk aper coz aku tak tau aper2....aku mmg lemah skit...bukan lemah skit....lemah banyak bab2 prgramming bih.... pg tadi seblom g test.....maro dtg bilik nak print toyol....aku pun join skali la wat toyol...hehehe...tapi kalo dah tak paham tu....ade toyol pon tak guner gak.....ntah dapat bape la amrkah aku test nih....markah DBMS tuk corsework aku stakat ni pon skit jer...dapat 18 dr 25...mane tah hilang 7 markah...maybe kat test DBMS...aku dapat 80/100 jer...org lain sume 80lebih....malang nyer nasib aku...tapi tak pe la...mungkin ade hikmah...aku akan cuba tingkat kan lagi pencapaian aku semster ni.....k lar...aku nak tido lak rase nyer....hheehehe...jumaat oh jumaat.....nak g smyg jumaat lagiiiiii.................

No comments: