Wednesday, March 29, 2006

test DBMS..........

ahahah....bosan nyer....tak tau nak wat per....dah la tak de klas ari ni....amir g klas....iqbal men game...pali lak kuar ngan amar...biase la....ari rabu....ade klas pg jer.....tapi aku tak g pun tadi....bgn2 dah kol 12stgh.....klas CCNA lak tu....kat Lab....dengar cter....9org jer yg dtg.....biase la....klas aku ramai laki.....pagi tadi kol 2 stgh pon ade bola....arsenal VS juventas.....hampeh betul...nyesal aku tgk...sampai tak g klas....juve kalah kat highbury 2-0...fabregas ngan henry score....takpe....ade 2nd game lagi kat juve lak...c'mon juve.....kalahkan arsenal...bangun 12 stgh tu....siap2 nak g jumpe mama(madam fauziah)(...g la skali ngan wan faizal...skali mama tido....malas nak kaco.....balik bilik pastu ajak maro ngan dak2 lain makan......

malam slase lepas.....aku present Malaysian Studies.....hahha...dah la ngantuk gler....yer la....tak tido nak siapkan slide presentation malam tu....last2 tak g klas java pagi isnin tu.....nasib baik la present ok jer....goyang gak duk kat depan tu.....yer la...dah lame tak bercakap depan org ramai....nasib baik leh cover....gelak2 skit.....balik2 present aku trus tido padahal sok nyer ade test DBMS.....aiyark....malas nak stadi la tu....

pagi smelam(selasa)...kol9 ade klas cyber law...ceh...hampeh....tak ramai yg datang...nasib baik madam fauziah tak bising...dah la my mom tu(heheh...mentor aku)...kol 11 pon same...klas CCNA....tak ramai yg dtg....madam husna yg ngajar...last week cik megat...maybe die rotate ngajar la...gabung empat section skali...petang ade test database....heheh...aku duk sebelah maro ngan is...dieorg ni terer skit....jadi...harapan aku nak tiru ade lar skit walaupun lain2 set soalan....skali dapat soalan....bley tahan la senang...hahha....walaupun aku tak stadi sgt database ni....tapi aku cepat paham....lagipun test sql jer....dah banyak kali die ajar kat lab walaupun kat lab aku tak blajo sgt.....mase diploma dulu pun dah blajo....kire leh ingat la skit....ni mungkin baru peringkat awal....lom masuk advanced sql....kalo tak...keledek gak la aku nak jawab....hahahha....

malam tadi dalam kol 9 aku g air panas gadek.....g 3 bijik keta ngan 3 bijik motor...wat aper lagi...layan air panas.....syok gler....lama dah tak mandi air panas.....last pon mase aku praktikal dulu...mase dip.....kat air panas baling....tapi air panas gadek nih tak grand sngt macam kat baling....biase jer...ok lar...yg best nyer sebab g ramai2.....heheh...macam2 perangai ade.....hahaha....balik.....sambut bezday yonz ngan apek....dak2 nih beli telur satu papan....abes sume bau telor kat blok C....pastu aku basuh baju....sidai baju....2stgh tgk bola.......pastu tido.....

arghh......hujan dah brenti lak nih.......c'mon la....turun lebat lagi.....aku malas nak g ko-k....aku nak stadi project management.....sok malam ade mid-term.....aku nak stadi CCNA...jumaat 2 stgh ade mid-term gak.....tapi kat dk2...tak leh la org nak niru aku....eh.....silap lak.....tak leh la aku nak niru org lain....hahahha.....aku nak tido....syok nyer tido ujan2 nih....meh kiter tido beramai2....

No comments: