Saturday, April 01, 2006

abes dah test

hmm...lega rasenyer.....ari ni last test...pasni dah takde test dah..dah bley rilek....last test petang tadi....CCNA....tapi aku tak nak komen banyak la pasal test....keseluruhannya bley kate.....0.......aku tak bley buat....tak paham satu aper pun....toyol...???mesti la ade....tapi tak sume ade jawapan....

abes test aku g main ping pong ngan dak2 nih.....sajer nak lepas tensen ngan test CCNA tadi....dalam banyak2 test...test ni jer yg aku rase tekanan skit kalo tak bley wat...maybe sebab aku major networking student....subjek networking kene la score...tapi....ntah lar....susah kot....susah ker malas....???hehehhe...ape2 jer.......

lupe lak....tghari tadi seblom g smyg jumaat....abah dtg.....abah bg duit blanjer...cian kat abah....bler la agak nyer nak dapat loan MARA....isk2...isk2....sedihnyer aku....kalo dah dapat loan....tak yah la mintak duit kat parent aku lagi......malam td....aku kuar ngan maro,barak ngan baim g makan.....pali tak kuar.....iqbal tido....amir g main badminton kat dewan....amar lak balik kl........sok....ape la aktiviti aku....aku pun tak tau...k la..nak layan cter pape yg patut....bosan2.........

No comments: