Saturday, September 20, 2008

G.A.J.I. + B.E.R.BU.K.A P.O.S.E.

yahuu...gaji da masuk...bulan ni masuk awal gaji...ehehe...paham2 la...nak rayer...ehehe...bez nyer...siap dapat duit rayer lg dr company...wpun xbnyk macam senior2(dieorg dapat sebulan gaji...kire cm bonus)...tp aku bersyukur la...aku antara yang terbanyak dapat dalam ramai2 budak baru....actually aku dengar HR kate duit raye atau insentif nih bergantung pade bos department...bos lak nilai melalui performance...lega aku ble dapat tau die kire cam2..ehehe...kire aku dalam tahap selamat lg la...haha

Esok lak...kalo ikut perancangan...nak g shoping raya...tgk la mcm mane...xtau lg...smlm da kal mama tanyer nak ape2 ker...mama kate xpayah la...ehehe...tp nak beli gak...bukan selalu...ngat nak beli kat mama tudung...mama kate baju raya mama tahun ni wane coklat..kat abah plak beli sandal baru ker...isk2...tshirt ok gak...aku pun pening...kalo nak beli kat diri sndiri pun aku xreti nak pilih...ape lg beli tuk org len....tgk la sok caner...hmmm

pastu td 2 stgh...aku turun bawah...malas da nak dok lepak atas ni...sejuk...lgpun mmg aku nak g surau KLCC kat bawah tu...sambil2 tu aku g la kat kenny rogers area KL convention centre dulu...wat reservation tuk berbuka nnt...takut penuh...brother kat ctu siap leh tanyer nak makan ape...ye la die nak amek order siap2 takut nnt lmbt...aku kate xpe...ehehe...awal lg nih bro...lgpun xtau nak makan ape...aku cume ckp nak tempah seat...pas2 die amek name ngan no phone aku...tu jer...abes cte...

cter pasal berbuka pose nih...ari ni patut nyer ade gathering secare kecil2lan anjuran dak2 dsn alor star...mastermind die bob...wat kat piza MJ...bukan aku xnak g..tp ble pkir aku da la keje...balik dalam kol 6ptg..mmg la sempat...tp terkejar2 jd xbez...lgpun aku da janji ngan org len...so xdapek den nak nolong eh...ehehhe...next week isnin...company aku wat lak jamuan berbuka...ni yang official...yg x official...kire cam underground xtau ble...dalam 25hb kot....dak2 fcet3rd ni pun dgr cte nak wat gak...huhuhu.....bnyk betul jemputan ble da akhir2 ramadhan nih....hahaha...

No comments: