Sunday, September 21, 2008

sAhuR mCd aka jOkeR

ehe..org tgh azan subuh..aku lak dok depan laptop aku lg...baru updated blog nih...aku nak updated dr mlm td pas balik berbuka...xleh masuk lak blogdrive...nape..??aku pun xtau...ehhehe...aku lak xtido2 lg nih...dr malam td...ngantuk..???tuhan jer yg tau...tp xrase ngantuk sgt la...sbb aku layan mobwars...pas berbuka smlm...balik2 umah dok layan bola ngan bob n ed...ble bob da g keje...tgl la aku ngan ed layan bola...rizal lak baru balik dok depan pc die..eheh..arsenal mng 3-1...bagus...liverpool lak seri...bagus gak...harap2 sok malam chelsea mng ngan man u...ehehe...besa la...aku kan kipas susah mati the blues...

pas tgk bola td...dlm kol 2am ed ajak g sahur kat mcd...rizal xmau ikut..die nak tido...time nak kuar tu br prasan ade mc dr nq...ehehe...dok leka tgk bola...set pon xprasan...ahaha...gle bola...bola pun gle...ape aku merepek nih....ni angkara xtido la nih...eheheh...aku gan ed g mcd nek kete...bukak lagu kuat2...lagu kmpln ujan...da macam org gle lak terangguk2 dalam kete...nyanyi kuat...hahha...pas2 duk lepak mcd smpi kol 4....sembang macam2 cte zaman skolah la...ape la...mase nak balik...ed kate muke ronald mc donald tu mcm muke joker...tp btul gak...ade iras2...mayb ade pertalian darah kot...hahaha...smpi umah aku dok basuh baju...ehehe....pas2 kal2 nq...die kate stok da ade...ehehhe...thanxs...save bajet aku skit...hahhaha...k la...da lewat ni...aku nak smyg subuh,sidai baju n tido...nitez...opss...morning...eheheh...glerrrr.....!!!!

No comments: