Tuesday, September 23, 2008

Amek MC + Shoping Raya

aku baru jer pas mandi...da 3 ari xupdated blog...jgn salahkan aku...salahkan server...ehehe...sebenarnyer...server blogdrive ade problem ari2...ehehe...so aku malas la nak mengganggu dan menyusahkan network2 administrator dieorg wat keje...mayb dieorg tgh upgrade server...sbb tu xdapat access...ehehe...

ni sok aku da la masuk keje 7am...minggu ni banyak keje kat opis...sepatut nyer ari isnin sampai kamis ni aku kene standby kat AJ KLCC...tp bro roslee kal malam smlm suh aku datang opis...kire aku swap ngan max...max kene g AJ this week ganti aku....ehehe....senin da la aku mc....pg2 kal bos cakap xsehat(tipu sunat..ehehe)...bos kate "u'll just rest at home and don't forget to go to clinic...don't worry..i'll call max to replace u at AJ"....hahah...xpe2...max gak kene replace aku kat AJ...eheheh....sian kat max...tp xpe...aku tau die suke g AJ...haha....

ahad ari2 sepatutnyer nak kuar da g shoping raye...tp nak wat caner...ujan lebat...bukan setakat lebat...ribut lagi...tilam aku ngan ed siap basah skit coz air ujan yg dibawak dek angin masuk kot tingkap laluan angin kat ruang tamiu...ehehhe...so...xjd la kuar ahad...kuar la ari esoknyer ari senin...tp ade hikmah kot...kalo kuar ahad mmg xdapat nak shoping...nak jalan pun blum tentu....coz tau2 la ari cuti...ramai org...ari senin aku kuar ngan nq pun ramai gak org....agaknyer dieorg nih xkeje ker...mayb dieorg apply cuti raye awal kot....ehheeh

ari senin tu....ktorg kuar awal2 pg takut ptg ujan...tp xde la awal sgt....dekat kol 11am gak la...g sogo trus...jalan2...pusing2...pening2...ahaha...mane x pening xtau nak beli ape...mule2 pilih baju kat abah...da jumpe da...ok xpe la...tp aku lak dipakse membeli baju raye untuk diri sndiri yg aku xterpikir pun nak beli...ehehe...mmg xde niat lgsg pun nak beli tuk diri sndiri...sume dalam otak ni nak beli tuk org len jer...haha...xpe amek la selai tuk aku...kalo x sbb nq...mmg aku xde bj raye...thanxs...xde bj raye pun xkesah...sm jer...haha...pas2 cr baju tuk abah nq lak...saiz lak susah nak cr ble da jumpe yg berkenan...tp xpe...ade gak jumpe yg cantik...

dalam kol 3pm br gerak g jalan TAR...mals nk grak awal2 coz panas...cari tudung tuk mama...mane aku tau nk cr yg jenis mcm mane...tau2 la pompuan nyer tudung macam2 jenis...pusing2 jumpe la selai...nq kate ok...aku pun ok...pas2 cr baju raye kat nq lak...ehehe...ade selai yg die berkenan cm kebaya kot...siap test lg...cantik gak...harga pun ok la...trus beli...then nq beli alas meja tuk umah die...aku lak da xde ape da nak beli...ehehe...sbb aku mmg xtau nak membeli...hahah....nak beli wat makan berbuka pun aku xtau...inikan beli barang2 len...seb bek ade assistant...hahah..da2....aku nk tido...sok keje awal pagi....waaaa....nite2...

No comments: