Wednesday, September 24, 2008

7am - 3 pm

hmm...ari nih aku balik awal...bez2...ye la...masuk kol 7am...balik kol 3 la...tp 2stgh aku dah cau...seb bek balik awal coz skrg ni ujan tgh lebat...angin pun kuat...siap ribut lg....td aku balik xujan lg...ari nih aku keje cam nak mati....8jam stgh keje straight xbrenti...ujan ke panas ker...macam buruh lak rase nyer....gler btul...

pagi td aku wat keje ngan bro roslee jer..angkat HPA atau name penuh die High Power Amplifier...sape tau die tau la camne berat die...yang nih jenis xicom...besar gedabak...da la wat keje 2org...blan pose..cr penyakit btul...ehehe....mule2 pg tu dalam kol 8 ujan gak...tp slambe jer wat keje dalam ujan...nak pasang HPA tu kat dish....patah bahu aku...uhuhu....dalam kol 10 baru si Lee dtg...pas2 da start wat keje tgh panas....rase cm terbakaar jer kulit nih...tekak lak kering kontang...penat toksah kire la...sabar jer la duk atas tuh

aku ngan dak2 ni siap tertido2 lg bawah dish...sbb penat sgt sementara nak tgg dapat kebenaran dr asiasat...ktorg nak tembak ke satelit wat testing HPA yang baru pasang tuh...kbtulan lak td ade sun inteference...kene la tgg....kalo x leh problem sbb matahari akan tambah power pade dish...nnt jd over power...rosak kan HPA ngan dish...so tgg la sampai kol 2 baru leh set koordinat...pas2 pe lagi...balik la...tido...hahah...

No comments: