Friday, September 26, 2008

Penat + Damn to My Mood...

hmm...penat nyer ari ni..ngantuk...xtido lg..dak2 ni ajak g mc d sahur...tapi aku malas...lgpun mcm xde mood..ade wat salah ker..??hmm..slalu kalo wat salah atau silap...mesti hilang mood..xkesah la salah ape pun...dgn sape pun...iskk...badan sakit2 ni...nak tdo pun xleh...ari nih keje xla truk sgt...just wat wayering balik...ganti access door kat pintu opis...smlm ade power trip...trus down power kat pintu opis...da la kene wat sorg2...hampeh tol....senior2 aku ramai xde.....

ptg lak berbuke kat KGPA...bayar agak mewah...makanan pun mewah...tp aku jer makan xbnyk...makan skit...xberbaloi langsung...tp dapat lepak ngan dak2 opis...kutuk2 admin...eheh...dapat tau bnyk cter gak la..balik2 aku ngat da xnak g futsal coz agak kenyang...tp da janji ngan ed...g jer la....men pun bodo2 jer...takut muntah hijau...haha...tp tetap penat...

balik2 umah sampai dalam kol 1 lebih...aku racun dak2 nih...pekene shisha lak...dieorg pun sediakan bahan pas2 wat....tp aku layan jap jer...ble mood da xde...wat ape..sume xkene...cmne leh hilang mood tbe2..isk2...sabr jer la...kat mane lg aku nak ngadu kalo bukan kat cni...ehehhe...lantak la...kalo ade org nak kate aku poyo ker aper ker...aku punyer blog...aku nyer suke la nak tules aper...sial betul....so..kalo nak komen...ati2 la skit...aku xdelete korg nyer komen...tp mmg korg sial la masuk blog aku duk ngate kat aku...aku tetap terima...heheh...WTF...

arghh..tido2...ble mau tdo..xngntuk lagi...sok ngan sabtu aku kat AJ ganti radzuan...bleh lepak MCR tapi xsedap lak...aku lepak kat server room jer la kot sok....ari sabtu admin xkeje aku leh lepak admin layan tenet...yeye..xlame lg nak raye...aku nk balik ble...aku pun xtau...tket xbeli..xde tket..aku balik jalan kaki la...haha...da2...aku nak tutup mate jap..tp kalo lame cmne...??jawapan nyer...aku da xupdated lg la blog nih...kalo ade yg terupdated...ade antu la...huahahha...damn....

No comments: