Thursday, October 23, 2008

Feel like SHIT......!!!!

damn..hate this feeling right now...ape ni..mcm kene headshot jerk...haha...ngat men CS ker..tp xpe...aku kan kuat...rilek la...biase la tu...bukan xpenah kene headshot...bkan xpenah kene hitlist dalam mobwars...da bnyk kali mati..tp ble mati jer pas2 hidup balik...hidup perlu diteruskan...teruskan berjuang...slagi nyawa dikandung badan...chewahh...len macam jer...ngat nak g berperang ker...haha...hmm...nape la plak malam ni xleh tido lg...sial btul la....kalo aku tdo...xkn rs sial mcm nih...smlm tdo awal rilek jer...kol 11 da tdo...tp cm hampeh...pg td bgn kol 9lebih...opis kal baru aku sedar...aku da terlajak...seb bek bley kawtim...aku rase aku mmg xleh tdo awal la...kalo tdo awal mmg bgn lmbt tp kalo tdo lmbt mesti bgn awal...hahah...bley ker cm2...mcm xlogik...tp..."SKE ATI AKU LA"...aku punyer tido...sok ngantuk kat opis..aku tdo la...bkan wat aper pun...haha...

iskk...pale ni serabut sgt...aku perlukan satu percutian mewah ni...nak g mane...nak bercuti kat mane...hmm...kalo nk g pun bajet xbrape ade...ade tu mmg ade...tp kne ade backup...hmm...bercuti balik kmpg jer la cmnih...haha...nak balik kmpg...nak balik kmpg...nak balik kmpg....hahhahah...ujung bulan aku balik kg....aku xkire....nak balik jugak...arghh...mtk2 sbtu ahad aku xkene keje....lmbt lg ker 2stgh nih....bola2...Cham League...Chelsea2...ko mng la ngan Roma supaya aku xkene kutuk ngan rival2 aku...hahahha....damn...ape2 pun chelsea still on the top of table in EPL...siul liverpool mengejar rapat....point same beza jaringan...man u ngan arsenal lak duk bawah hull city...cm klaka jer tgk...hull yg baru nek divisyen leh duk tmpt ke 3 liga...tp masih awal season...kite tgk jer nnt...harap2 chelsea maintain jer...amin.......hahah

No comments: