Monday, October 20, 2008

Sejuk

iskk...walaupun cuaca diluar panas terik...tp suasana didalam server room ni sejuk nak mampos...da pakai baju 2-3 helai pon siap sweter tp masih aku trase kesejukan nyer...haha...ayat mcm tutttt.....ehhe...censored...aku da krem2 da ni duk dalam server room...maklum la...aku ni kuli...ahaha....bosan nyer xtau nakw at pe...nak ym...sape yg nak ym ngan aku...sume bz keje..ahaha...aku ni jer yang melangok sensorg...da la xde keje...nak surf tenet pon da xtau...kan elok kalo aku stadi...tp tu kalo aku rajin...hahaha...aku da 2 kali turun da round2 klcc...da macam guard jer kat cni...kali ke2 aku round...opis kal...slmbe aku x jwb takut kantoi mengulat...haha...pas aku nek tgkt atas baru aku ka opis ckp aku xperasan...ehhe...

ari ni nak makan ape ekk...bosan2...pose la...balik nnt baru makan...tp ni da gle2 lapa...smlm da la makan awal...kol 7 ptg...tu kire lunch plus dinner...ari ni plak xkan la skali lg...haha...gler btul...tp xpe...leh diet...bkan xnk makan tp xtau nk makan ape...hahah...so kire aku berdiet diklcc la....lgpun xde keje berat....xmakan pon xpe...xmati...paling truk pon pengsan...hospital dekat jer...pas2 ok...ahhah...dapat mc...xyah keje...yeaaaaa.....aku

No comments: