Sunday, October 19, 2008

Di atas Normal...hahahha

arghh..leganya da smpi umah...leganya da makan...n yang paling penting...lega nya...kehidupan aku da kembali normal seperti biase..haha..bkan bermaksud slame ni aku xnormal...biarlah...aku jer yg paham diri aku...org len xkan paham...haha...arinih aku lapa gler...tghari td ngat nak turun makan tp malas plak...mesti ramai gler org nih...da la ari cuti...so...aku ngat nak turun dalam kol 3...aku da set dalam pale otak aku nih...ngat nak makan kfc la...elok kol 3 aku turun...kecewa gler...hampeh...kfc tutup mayb tuk renovation...xpun bankrap...hehe...aku pun blah...da xtau nak makan pe...pusing2...cuci2 mate skit...hehe...prut lapa ni tp tahan jer...rase da cm pose da...aku mmg cmni...kalo da dalam otak aku nak...tp xdapat...mmg aku xnak la yg len...tunggu balik la baru aku cr mknn len...

pas jejalan...aku nek opis...ngantuk2...tp tahan gak...risau nak tido...opis asyik kal...bnyk lak masalah ari nih...aku pun dok depan laptop...smlm teringat ed dgr lagu baru tajuk die cinta ini membunuhku...tergelak aku dgr...aku pun cri n download...tp malas nak dgr lg....skrg nih baru dgr...td aku turun2 opis time nak balik...tgk kat luar da basah...xsedar aku ble ujan n ble da brenti...elok kuar dr parking aku pun cm xcaye...biar betul...xde kete kat jalanraya...slalu nyer jalan jem jer lagi2 kalo ujan...ni xde sebijik pon...pkir punyer pkir...aku yg gler...sengal...arini mane ade org keje...aku sorg jer yg baru balik keje...hahha...tergelak gak aku...smpi2 umah tgk jiran sblh umah wat open house tp xjemput...xkan aku nk g...trase lapa aku trus g makan sensorg...ni baru jer smpi umah...btul2 cm buka pose...hahah...

No comments: