Sunday, October 19, 2008

Keje Cm Bangla + Internet Down

damn...bekerja dihari minggu...tgk housemate aku sume masih terbongkang...trase jeles didalam hati...hampeh...aku..kol 850 da tercegat kat klcc...awal gle...slalu lmbt jer aku...kol 9stgh br smpi...tp xtau arini bgn awal la plak walaupun hakikatnyer malam td tdo lewat...dok layan epl dulu...smpi skt pale br nak tdo..eheh...arini standby kat AJ...plak pas2 tibe2 pagi td internet down...mampos...masalah2....aku yg menjadi mangsa keadaan...1st sebab company aku yg perlu bertanggungjawab tuk connection internet...so...aku yg perlu menjawab dgn staff2 kat cni...2nd...aku bosan gler xde internet..da la xde keje...last2 aku layan movie jer kat laptop aku...da bosan sgt td...trun jap kuar jalan2 kat bawah...tp serabut jerk...ramai sgt SRK ngan kajol...dieorg baru smpi dr india kot...jakun jer tgk bangunan klcc...hahah...nek2 opis jer nih...internet kembali seperti normal...slmt aku...

pas abes tulis blog nih aku nak wat per ekk..tdo...isk2...kene cr port nih...tp ptg2 skit la baru tdo...sakit pale xabes lg ni...kadang2 dtg...kadang2 ilang...cam cipsmore lak...xkan efek dr test hpa xabes lg...adakah ianya akan mendatangkan kesan sampingan jangka panjang...ehehe..cm dalam movie plak...mengarut jer...maybe sebab last week aku bnyk bekerje didalam ujan lebat...ahhaha...ye la...skrg kan da nak ujung tahun...bese la ujan...tiap2 ujung tahun mesti ujan jer ari2...tp nak wat caner...keje tetap keje...hehe..sronok ape wt keje dalam ujan...yg xsronok...kalo ade kilat jerk...bahaye coz tmpt aku keje atas bgnn tinggi dan melibatkan high voltage...kalo kene...leh jadi ayam panggang la aku...hahah...da2...ni opis kal plak suh powercycle menatang pe tah kat server room...nnt aku smbg balik...chowww...

No comments: