Friday, November 07, 2008

0

sejak akhir ni...nak kate banyak keje...xjugak...tp aku mmg malas btul la nak updated blog...balik keje...tido...bgn jer g keje..cm2 la aku tiap2 ari...tp ari ni keje kat klcc...da bosan xtau nak wat pe...so..aku pakse gak la menaip...sambil dok bersile jer dalam bilik server nih...ehehe....da la sejuk cm nak beku...tu yang kene merenggangkan otot2 jari sambil menaip bg memanaskan tangan...hahha

last week 2nov ari ahad bezday aku yg ke 25...celebrate...???hmmm...nope...aku balik seremban...makcik aku nak g aji so ade la wat kenduri2 skit...ahad ptg tu balik umah kat johor coz isnin da apply AL...cuti la aku...pagi isnin tu g setel ngan bank....ptg aku gerak balik KL...malam tu aku trus kene masuk keje coz ade fiber inspection dalam kol 1 pagi...aku ngan 3 org staff lagi amsuk tunnel laluan LRT dr ampang park ke damai pas2 patah balik ke klcc...ehehe...tp mmg 1 pengalaman yang menarik...bkan senang nak amsuk tunnel tu...siap kene bayar lg...tp bukan aku la...kompeni yang bayar..ehhehe

malam td kol 11 sampai 1 g men futsal ngan dak2 nih...ok la...ade gak aktiviti yang mengeluarkan peluh...malam ni dak opis lak yang wat...aku pun xtau nak g ke x...50-50 la...dieorg wat jauh2 sgt...g wat kat subang...tempat nak grand jerk...hampeh...sport planet la ape la...hmmm..tgk la cmne...kalo rajin aku g...kalo x...lantak korg la...men da la sejam jer...jauh...n aku pun xtau jalan...mmg x berbaloi kalo nak ikutkan...

No comments: