Tuesday, November 25, 2008

Cablefree Laser Link

aku baru jer balik keje ni...elok2 smpi paking depan umah...xde ribut xde petir trus ujan lebat...tp tande2 nak ujan tu pun mmg da ade dr tghari td lg...hehe...smpi2 umah xde sape slain rizal..disebabkan ntah nape rajin lak nak updated2 blog wpun berat mate nak tdo...syok ujan lebat ni kalo tdo...tp xelok tdo time cmni...da la time magrib...maube sbb letih sgt kot...da la dr smlm keje dr pg smpi ptg dok ruftop...ujan ker panas ker...tetap bekerja...hehe...

company aku dapat projek ngan 1 company broadcasting iran...company tu kat area tm asia life blakang ampang park...seberang jalan ofis aku jer...kiteorg kene pasang 1 hardware panggil laser link...hardware tu bg menggantikan fiber tuk send data...tp limit jarak xsalah aku dalam 1 atau 2 km jer...smlm pasang kat tgkt 62 ofis aku...arini dok atas bumbung kat tm asia life tu...rilek jer...da siap pasang td...nak wat alignment...nak bg 2 laser link tu ade connection...aku pun duk la tgg yg blah ofis aku siap...smpi aku tertido2 la kat atas bumbung tu...letih sgt2...coz pg td panas terik...ptg lak ujan tp ujan panas...

slmbe jer aku tdo dalam ujan panas...hehe..hebat kan aku...walau dalam keadaan ape aku mmg bleh tdo kalo da letih sgt2...skali sedar2 opis kal..bgtau xjd wat coz kat site blah ofis...ade power problem smpi blow 1 ACU unit...hmmm...ape lg...packing2 barang...balik ofis la...haha...bez2..balik2 ofis dieorg celebrate b'day sorg staf tu...mkan kek ngan piza...aku mkan sekepng jer...pas2 minum...da cukup da...mmg sejak akhir2 ni...makan pun xabes...lapa cmne pon...mmg xleh nk msuk...slere pun kadang2 mmg xde lgsg...maybe badan letih keje...pas2 tdo xcukup...aku mmg tdo lambat jer...malam jer xleh nak tdo...da dirct seminggu lebih...tdo lewat...ko 3 ke 4pg baru leh tdo...kol 7 da tersedar...tp slalua ku tdo balik....kol 10 baru g ofis...hahah...isk2...jgn amalkan slalu...

No comments: