Saturday, December 06, 2008

Responsibilities

laparnye...smlm keje seharian xmakan...bleh kate puase untuk shari dr pg smlm smpi ke ari ni...tp minum la...gle keje buruh cm aku ni kalo xde air...bleh pengsan jatuh dr bgnn tinggi...ble da jatuh...xpengsan da aku rase...mati trus la...haha...ajal maut di tgn tuhan...xde sape yg tau...tp kalo nak mati pun tgg lepas raye la...aku nak balik kg jumpe mama n abah mtk ampun dulu...bnyk sgt dose aku ngan dieorg....ehehecter pasal keje smlm....aku kene pasang laser link kat megan avenue blkg ampang park tu...g la ruftop sane ngan lg 2org staff...dieorg termasuk ngan aku skali sume org baru...tau2 jer la...ble org baru jer...mcm2 masalah akan timbul...tu xdapat dinafikan ble aku kene berulang baalik ker opis sbb tertinggal barang...xleh nak salahkan sape2 la...

smyg jumaat pun miss...nak smyg cmne da duduk atas bumbung...prut tahan lapa jer....pas2 senior aku lak ade emergncy....nak balik awal...dalam kol 3 die nak blah....keje xsiap lg....die ajar aku ape yg nak kene buat pas2 serah kat aku projek ni....gle btol...ayat die rilek jer...die kate...i tau u boleh buat...hahaha...pas2 die gelak2...sial btol....seb bek sume berjalan dgn lancar...xtau sblom tu jantung aku laju gle mcm ketapi...aku xnak amek risk mcm yg sblom ni...smpi blow 1 laserlink...tu senior aku...yg da ade experience yg wat...kalo aku yg wat...da lame kene terminated...smlm ade skali fiber converter xnyala lak lampu led...time tu bos besar ade....jantung aku mcm nak berenti...seb bek aku g tukar connection tuk fiber tu br nyala...hampeh...

abes keje tu sume dalam kol 8malam...tp aku xbalik umah...lepak opis....balik pon xde bende nak wat....lepak opis...surf intenet...sembang2 ngan dak graphic...dekat kol 12 baru aku balik....smpi2 umah malas nak mandi...pas2 capai kunci kete....jalan2 tenangkan fikiran....cari ape salah aku...xtau la...sume org wat aku rase bersalah...dr tempat keje...mama n abah smpi la kengkawan aku....bnyk sgt dose aku ngan korg nih....so...da nak raye ni...aku nak mtk ampun dan maap kat korg sume...itu jer yg mampu....aku pusing2 jalan2 smlm pun smpi da xtau nk g mane...xtido2...brenti tepi jalan....tgk org....nak brenti makan mmg rs xlalu...maybe prut da masok angin...last2 ngantuk tdo tepi jalan...buang tebiat ker aku nih...lantak la org len nak kate ape...haha...

No comments: