Tuesday, December 02, 2008

X sEmuA yG kitE nAk...aRghH..Lu pKir La sNdiRik...

hmm..ngantuk nyer..seb bek la ade laptop ni..bleh bawak kehulu kehilir..bosan2 ari ni keje kat klcc..xde bende nak wat...juz duduk..duduk...duduk...kebas da kaki nih...eheh...tu la manusia...xpenah puas...ble dapat rehat bising...ble kene keje pon bising...dapat duduk rehat cmnih pun komen...x penah nak bersyukur..ehehe...isk2..isk...manusia nih banyak nyer kelemahan...susah nak puaskan hati sndiri...kalo da hati sndiri pun xpuas ape lg nak puaskan hati org len...bkan nak kate org len tp aku pun same jer...hahaha..xdapat dinafikan...manusia xpenah puas dgn apa yang dimiliki...

haha...tp bg aku la...aku rase aku masih dapat kawal diri aku...1 jer yg aku pegang...x sume yang kite nak tu kite akan dapat...kite akan miliki...tp kalo dapat tu..kire alhamdulillah la...dr kecik lg mama ngan abah xpenah...bkan xpenah la...xsume yang aku mintak aku akan dapat...mmg kecik ati mule2 tu...ye la..ape yg kite nak...kite suke...xdapat...tp ble lame2...ala...biase la...kalo xdapat ari ni...esok2 ade lg...kalo xdapat pun...nak wat cmne...itu la yg aku slalu fikir n ingat...

penah mase skolah rendah dulu...hehe..ni kire cter dulu2 la...dalam darjah 2 kot...slalu g skolah...mama bagi duit blanje singgit jer...kire cukup la tu...tp ade 1 ari ni aku mtk lebih...mama xbg...aku da ngamuk2 nangis2...last2 mama bg gak...tp time tu aku rase bersalah sgt...aku amek duit tu tp balik dr skolah...aku pulang balik kat mama..haha..ati aku jd xsedap..sampai skrg aku rase aku xpenah mintak ape2 terutama duit dr abah ngan mama...kecuali da terdesak sgt...time dip dulu...blom sempat ujung bulan duit da abes...ble mama kal tanyer ade duit ker x...slalu jer cakap ade...haha..mmg la ade...pinjam ngan mmbr2 dulu...kire aku x tipu la kan...haha

so...ape yg korang nak...xsemesti korg dapt time2 tu gak...sabar la skit..usaha lebih lg...mcm aku ni mmg malas nak usaha...aku kan rilek jer...kalo ade...ade...kalo xde pun xpe...haha...hidup mesti cool...ni mmg da cool tahap pe dah ni duk dalam server room...sampai aku pun da merapu rapik kat dalam nih...chow dulu...cari udara segar kat bawah...penuhkan asap didada agar hidup lebih ceria...akhir kata...lu pkir la sndiri...hehehe

No comments: