Monday, February 09, 2009

Bowling Day With Housemate

eheh...aku baru balik makan ni...pas maghrib td dak2 umah ajak g men bowling kat time square...dieorg da rancang lame da...aku lak fifty2 nak g ke x...tp last2 follow gak la...da lame sgt dekat setahun aku x men bende alah ni...bez gak dapat men smule...hampir sume dak umah aku g...naser sorg jer yg xde sbb balik kg...yg ade ed, rizal, apek, bob...pas2 iqbal ngan awek die...men 6 org jer...awek iqbal tgk jer...bagus gak kalo wat monthly activities nih...leh merapatkan silaturrahim sesama housemate...ye la masing2 bz keje bukan senang nak kumpul skali...ehehe...ktorg men 3 gem...aku 1st2 baling da masuk longkang...hampeh tol....tp xpe...blum panas lg bese la...ehehhe...1st gem ngan last gem aku dapat no 3...2nd gem dpt 2nd last...haha...no 5...1st gem rizal menang...2nd gem iqbal...last gem apek lak menang...aduyai...terer2 btul dieorg...tgn aku lak da sakit2 lame xmen...dalam otak da pikir kalo mc sok bez gak tp xbleh2...sok dok standby...keje rilek sayang lak nak mc...ehe...xpe...sok kalo bgn g keje..xbgn mc hammer la...hahaha


No comments: