Tuesday, February 10, 2009

Work or Rest..??

ari nih cm best...keje standby...dimulekan dengan mengambil paper the sun yg free kat bawah tuk dijadikan teman di pg hari...haha...naik2 opis g cek sume ape yg patut...ble da running ok sume...aku pun melepak...bukak laptop...cek email and bace paper...isk2..senang nyer hati...harap2 sampai ke petang la xde keje....bleh aku rilek2....lgpun mate berat jer...mengantuk...xkan nak tido...kalo ade port tertutup mmg aku da lame padam....haha...dalam kol 12 kot aku turun....sebab dr ahad ari2 aku pegang bil api umah naqiah...da post opis tutup....arini la baru nak g bayar...sampai2 depan post opis klcc yg kat bawah tu...aku da merase yg aku akan menunggu lame...haha...xpe la...nk wat caner...g amek no pas2 tgg la sampai no giliran anda dipanggil...ehehe...nak tau nape org ramai...1st sebab aku turun time lunch...mmg la ramai org nak berurusan time cmni...2nd sebab da post opis tutup 2 ari...cmne nak bayar bil...kalo bleh sume nak bayar arini....yg paling penting...kaunter tuk bayar bil dieorg bukak 1 jer...isk2...padahal yang dtg tu sume2 kebnyakan nyer nak bayar bil...bukan nak pos surat sgt pon...hahahhaha...no giliran aku 2211 pas2 time amek no baru 2184 kot..ble da lame sgt...aku g cold storage beli roti pas2 jalan2...bajet2 da nak smpi giliran baru aku g post opis smule...ehehe..dekat kol 2 baru nek opis smula duk melepak2...pas2 dapat job lak...engineering AJE kate IFB problem...xleh dengar...pusing memusing la pale aku...call Lee tanyer then die kate xpe...nnt die antar Lim...ble Lim smpi AJE die ajar cmne nak solve...tp mmg IFB nyer sistem problem...da solve jd lagi...Lim kate biar tunggu ari len setel pas2 aku pun turun teman Lim balik opis smpi wisma central aku duk jalan2 xtau nak wat pe...tetibe ujan..berlari2 aku balik ke klcc tp kalo da ujan tu tetap ujan...mmg basah jugak la...slamber jer aku...dr ptg smlm lg ujan...mmg ujan time petang jer skrg nih...time2 balik keje...aku duk pening...kalo ujan...mmg jem la nak balik...isk2...jem xpe...basah2...aku kene redah gak ujan...xkan nak tunggu smpi berenti...hahah

No comments: