Thursday, February 12, 2009

Stupid Reason...!!!

arini aku bgn dengan seribu kebengangan..eh..betul ke seribu...rase cm lebih jer...bayangkan la aku tgh dok bez tido..dlm kol 8suku kot...ade la mmbr nih kejut aku...nak pinjam moto nak g keje...die slalu nek tren..pg ni kate da lambat la......bos die da bising la coz bnyk kali lambat...aku pun atas dasar member dan kesian..nak xnak bg la pakai motor..time2 bgn tido kan mamai2 lg...bkan sedar...aku xla trus bgn...pas2 tgk mamat ni leh lepak dulu hisap rokok...aikk...td kate da lmbt..tu yg rase ketidakpuashatian yang membuak2...nak sound da besar...dr last week die da bising2 kate bos die marah dtg lambat...da tau xnk lmbt..bgn la awal...ni x...malam tdo lewat...men gem n duk gayut ngan awek smpi 3 4 pg...panas btol aku...bkan xnk bg tpinjam p pikir la org len gak...aku nk g keje gak...da xpasal2 aku kene drive arini wpun opis dekat jer...xkan sebb die pakai moto aku lak nak kene nek tren...smpi opis makan2 dalam kol 10...manager aku lak suh monitor power dalam server room..pg ni 2 kali trip...aku pun duk melepak tgk box power tu nek turun...amek reading...cm org bodo jer...time aku lepak2...xde plak trip..hampeh...pas lunch pun xde wtpe...kehulu ke hilir dalam opis lepak borak2...kaco2 dak2 ni wat keje..pas2 zizan pun men nset aku...snap gambar aku tgh blur2 dalam mcr...haha...dalam 6stgh balik blah la...sampai2 kat parking kete...mak aii...saman dbkl...tu yg malas nak bwk kete...xde tempat nak letak...da la kene saman...kete lak kotor penuh ngan daun2 pokok ngan bunga2 die skali...tu xpe lg...xkire burung2 yg melepak attas pokok tu melepaskan hajat..da xpasal2 aku g singgah car wash...iskk2...lantak la...bende da nak jd...nak wat cner...tu yg dikatekan takdir...huahahha...masih terasa bengang...bengang ker bangang...isk2....

No comments: