Monday, March 23, 2009

Can't Sleep Maa...

hmm..nape susah sgt nak tido ni..sok pg nk bgn g keje lagi...da la arini seharian xtido siang..hmm...mati la aku...ni mesti sebab segelas kopi sblm balik td...aku nak hentam makan ubat selsema mmg bez nih...mmg trus aku padam tp takut efek kat prot lak...aku cm allergic jer...aii mate...ble nak rase ngantuk nih...padam la cepat...td dalam kol 12 amek nQ,jee,sally n nurul blk keje pas2 antar nurul g amek kete kt bkt serdang..balik dr antar nurul singgah kg baru nQ n cham nak makan..aku layan kopi O panas segelas...hmm...salah 1 feveret drink aku...lupe lak kalo da minum..aku jd xngantuk...cmne nak wat nih...1 cara...shutdown laptop ni, tarik simut n bantal tutup muke...hehe...sok pagi keras mati lemas..hahha

2 comments:

Anonymous said...

hehehe..time kasih ye incik gbum sbb anta nurul..

Unknown said...

ehehe...same2..